Volgers

Pagina's

zaterdag 25 februari 2023

Stay weird



O wat erg...alweer vergeten om de reminder van de challenge van Cheerful Sketches Challenge Blog te plaatsen...dom dom dom.




Dus hier is tie dan alsnog!!
Dit is Marvin, mischievous Marvin
(mischievous betekend ondeugend)




Marvin is een digi van Elena Zinski Art. Zij is sponsor deze maand!

Ik heb dit ondeugend kereltje ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is uit een blokje van MD, Pretty Papers Bloc,  Colourful.
Het cardstock is van Papicolor, nr 907, grasgroen.
De tekst vond ik wel een beetje passen bij dit kereltje, weet alleen niet meer van wie.



 

2 opmerkingen:

  1. Haha ! Beter te laat dan niet ! Het is een hele leuke kaart geworden met dit grappige kereltje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd.
    Ik koos niet voor deze digi, want wist niet meteen wat ik wilde maken, maar jij hebt er echt iets leuks van gemaakt, zeker met de tekst erbij.
    Het dp past goed, met al die vlekjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!