Volgers

Pagina's

dinsdag 21 februari 2023

Bloemen van vellum



Gistermiddag heb ik wat bloemen op vellum gestempeld, geëmbossed en aan de achterkant met potlood een kleurtje gegeven.
Het idee voor deze kaart is van pinterest.



Ik heb nog een grote map vol met vellum staan, uit de tijd dat ik begon met kaarten maken, met pergamano.
Dus komt dat ook eens uit de kast.

De bloemenstempel is van Altenew, Beautiful day.
De blaadjes zijn gesneden met florals 6 van ECD.
De druppeltjes zijn gemaakt met transparante gloss gel van Viva decor.

Fijne dag,

 

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat prachtig gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ! Prachtig ! Als je de link naar die pinterestpagina nog hebt Ditta, mag je me hem altijd een keertje doorsturen, dan kan ik de techniek ook eens 'bestuderen' 😉 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!