Volgers

Pagina's

zondag 19 februari 2023

Masks....iets anders



Vanmiddag ben ik weer eens aan de slag gegaan met de masks van Studio Light.
En deze keer heb die masks op een andere manier gebruikt. 




Eerst de bloem gekleurd, en daarna de blaadjes apart en alles even goed laten drogen.
Dan met een klein randje uitgeknipt.

Ik heb de masks nr SL-ES-MASK82 voor de bloem gebruikt.
En voor de blaadjes SL-ES-MASK80.
Inkt van Versa color, Heliotrope, Boysenberry, Green tea en Evergreen.
Designpapier van My Favorite Thing.

Fijne avond,


 

2 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt. Ik vind dat ook altijd mooi iets een wit randje erlangs laten.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor.
    Leuk om zo dingen uit te proberen, het is goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!