Volgers

Pagina's

woensdag 15 februari 2023

I give you my heart


Oeps, ik had deze kaart op de verkeerde datum op m'n blog gepland, kwam er zonet achter.
Gevalletje verkeerd.....
Dus dan maar opnieuw posten.
Deze kaart is een reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog van februari.




Dit is een digi van Color of love, I give you my heart.
Color of love is een van de sponors van deze maand! 




Dit lieve elfje is heel licht ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Bildmalarna, soft collection.( een heel oud blokje, met prachtig papier)

Fijne dag allemaal,



5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart is dit Ditta!
    Mooie papiertjes en lieve digi.
    Hihi had ik gister ook..... ik denk waar is mijn post nou????? stond ie op vorig jaar. Hoefde gelukkig alleen maar het jaartal te veranderen, en toen stond ie gelukkig weer goed;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ditta.
    Wat een leuke digi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan gebeuren toch.
    Deze kaart is super mooi.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze digi zeg.
    Het dp van de stukjes achter de digi heb je mooi verwerkt, zo met de hoekjes met bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!