Volgers

Pagina's

zaterdag 4 februari 2023

Hartelijk Gefeliciteerd



Gistermorgen heb ik in allerhaast deze kaart gemaakt, voor onze dochter.
Zij is vandaag jarig.  Helaas door ziekte kan ze dat vandaag niet vieren.
Nu had ik al een andere, hele mooie kaart voor haar gemaakt, maar die is niet te versturen. Dan zou hij totaal geruïneerd zijn.




Dus bij deze, nogmaals gefeliciteerd!!
Die andere krijg je als we elkaar weer kunnen zien!!

Het idee voor deze kaart is van internet, Ik weet niet van wie...
Het designpapier is van Craft O Clock, Morning Dreams.
De lijstjes zijn gesneden met mallen van Crealies.
De bloemen gesneden met Florals 3 van ECD, de blaadjes uit de serie Leaves and Branches.

Fijne dag allemaal,




 

1 opmerking:

  1. Heel leuk idee, met die lijstje.
    Wat jammer dat je dochter juist nu ziek is, helemaal niet leuk op je verjaardag.
    Maar nu heeft ze wel mooi 2 kaarten, hihi, dus elk nadeel heeft zijn voordeel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!