Volgers

Pagina's

zaterdag 18 februari 2023

Magnolia....



Na een hele lange tijd alleen maar kleuren met m'n copic markers, ben ik van de week met een ander soort stiften gaan kleuren.
Met aquamarkers van de action.
Die setjes heb ik al een hele tijd in de kast staan en eigenlijk nog nooit veel mee gedaan.




En gelijk in navolging van Plony, ook m'n Magnoliaatjes tevoorschijn gehaald.




Helaas is het afdrukje met opplakken iets gekraakt, het aquarelpapier is een beetje zacht en dun....
En dat zie je pas als de boel droog is en dan kan je er verder niks meer aan doen.
Weggooien is zonde toch??

Fijne dag allemaal,



 

2 opmerkingen:

  1. Ik kleur ook graag met aqua markers.
    Met de alcohol stiften kan ik niet overweg.
    Wat een leuke kaart en mooi ingekleurd.
    Neeeeee hoor, niet weg gooien, is echt niet nodig, is toch een super leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt. Kan gebeuren toch ik zou het ook niet wegdoen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!