Volgers

Pagina's

maandag 27 februari 2023

Florals



Van de week heeft Karan Gerber een nieuwe fb pagina gemaakt.
Daar op laat ze in diverse filmpjes zien hoe ze bloemen maakt met de Florals van ECD.




Nu heb ik al heel wat bloemen met die florals gemaakt, maar op deze manier....wauw.




Dus na wat oefenen is dit het resultaat!
Ik hoop dat ze nog heel wat filmpjes gaat maken!!!

Voor deze bloemen zijn de florals 16 gebruikt.
Het cardstock is soft finish cardstock van ECD.
En voor de kleur distress ink: iced spruce en peeled paint.
De florals zijn een ontwerp van Anita Izendoorn!!


Fijne dag,




1 opmerking:

  1. Je maakt me nieuwsgierig naar de bloemen. Zal straks even het filmpje opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!