Volgers

Pagina's

woensdag 30 november 2022

Z-Fold card


18 November gaf Sabine een live op de tijdlijn van Create it with HobbyVision.
Daar liet ze zien hoe een Z-Fold card te maken.
(Film is in 2 delen)
Dus zijn Sandra en ikke op onze knutselmiddag aan de slag gegaan.




En dit is mijn versie geworden.

Het designpapier komt uit een blokje van Piatec Trzynastego, New moon.
Wit cardstock van CraftEmotions.
De knipplaatjes zijn van CraftsOClock.
Tekst van (denk ik) Marianne Design.

Was even lekker om even geen kerstkaart te maken....
Fijne woensdag allemaal,



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Ditta.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een mooie uitvoering van de Z-Fold card.
    Deze ken ik nog niet.
    Mooi papier wat je hebt gebruikt.
    Fijn hè, om inderdaad eens wat anders te maken dan een kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!