Volgers

Pagina's

zondag 20 november 2022

Triplo diamant kaart.



Van de week heb ik nog deze kaart gemaakt, naar een voorbeeld van het Mutsencluppie op FB en YouTube.
Het is triplo diamant kaart.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt.




Een hele leuke kaart om te maken, alleen een volgende wordt echt ietsie kleiner.
De kaart meet opgevouwen, 15-15 cm.
En dat is echt een forse kaart.

Het designpapier is van DecoTime.
En het cardstock is van papicolor.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.
De stans die erom heen zit is van Creative Expressions.


Fijne zondag allemaal,



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stans die erom heen zit heb ik begrepen dat ie creatieve expression is waar is die te koop hij is zo mooi voor op die kaart
    Groetjes franca verstegen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!