Volgers

Pagina's

zondag 6 november 2022

Halve hexagon popup kaart



Wat een slecht weer vandaag, nou ja niet om je tijd lekker door te brengen met een leuke kaart maken!
Ik heb een halve hexagon popup kaart gemaakt n.a.v. een paar hele leuke workshops van Iced Images op Youtube.
Er staan op dit kanaal diverse filmpjes waarin ze uitlegt hoe deze kaart te maken.




Alleen is alles in inches, ik heb de maten omgezet naar centimeters, voor ons iets makkelijker werken toch!
Verder gewoon naar het filmpje kijken hoe de kaart in elkaar gezet moet worden.
Ben in de bak met kerstpapier en blokjes gedoken, papier uitgezocht, en met die dame van Iced Images mee gedaan.


Fijne zondagavond allemaal,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!