Volgers

Pagina's

zondag 27 november 2022

Slimline card


Gistermiddag heb ik deze kaart gemaakt.
N.a.v. een workshopfilmpje van Olga Mulder, of te wel Castella294 op youtube.
Het is een slimline card.




Het ribbelstukje heb ik met het ribbel apparaatje gemaakt. 

Het cardstock is fluweelkarton van Crafts Emotions.
Het designpapier is van StudioLight (zeer oud vel).
En het kraftkarton is van Kippershobby.
De ronde mallen zijn van Crealies.
En de bloemen zijn van ECD, florals 12 en Winter Greens.


Fijne zondag allemaal,


 


1 opmerking:

  1. Ik vind die bloem steeds zo mooi.
    Het is echt een blikvanger op je kaart.
    En het kleine stukje ribbel karton eronder past daar precies.
    Wat een mooi dp met de fluwelen structuur, dat kan je heel goed gebruiken voor een kaart voor en blinde of slechtziende, kunnen dat dan goed voelen.
    Je bent lekker bezig met je kerstkaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!