Volgers

Pagina's

zaterdag 5 november 2022

Lantaarntje



Een week geleden gaf Susan van Poppel een live op de FB pagina van HobbyVision.
Daarin liet ze zien hoe ze een hele leuke lantaarn heeft gemaakt.
Ze gebruikte daar wel een andere mal voor, en die heb ik niet in m'n bezit.
Dus ben ik met een mal van dutch dobadoo die ik wel heb aan de slag gegaan.
Beetje veranderd en een beetje van Susan....




Nu hou ik wel van werken met mallen en stencils die ik al heb, beetje veranderen, beetje aanpassen....
Maar dit is mijn versie van dit lantaarntje.

Het designpapier komt uit een oud blokje.
Het cardstock is van papicolor.
De bloemen zijn gesneden met Florals 12 van ECD.

Fijn weekend,





1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!