Volgers

Pagina's

donderdag 10 november 2022

Merry Christmas nr......



Vorige week heb ik nog een kerstkaart gemaakt.
Beetje van mezelf, beetje idee van internet.




Nu heb ik wel een aantal van die glitterpapiertjes in allerlei kleurtjes, maar helaas niet dat blauw wat bij het plaatje paste.
Dus ben ik met distress ink (Chipped Sapphire) en een brush aan de gang gegaan.
T' kleuren ging prima, alleen zaten de glitters overal, en was het een aardige klus om de boel weer schoon te krijgen.
Maar te resultaat telt.....

De grote mal is van MD, LR0454.
Het plaatje is van Syta van Gelderen.
De kerstrozen zijn van ECD florals 12, en de blaadjes, lacy leaves en Ferns.

Fijne avond allemaal,





1 opmerking:

  1. Wat ontzettend mooi is dit.
    De bloemen, in deze kleur blauw, met al die glitter, mooi hoor.
    Het plaatje is lekker nostalgisch, ik hou er wel van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!