Volgers

Pagina's

zaterdag 1 januari 2022

Double bass Doug....



Nieuw jaar, nieuwe uitdaging bij Cheerful Sketches Challenge blog.
En dit is mij bijdrage voor deze maand.




Het is nog een kerstkaart....




IK heb een digi gebruikt van Dr Digi House of Stamps.
Dit is "Double Bass Doug"  

Ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Basic Grey, Nordic holiday.
Cardstock is van papicolor, en Veassen creatief.


Doe gezellig mee met de uitdaging van Cheerful Sketches.
Er zijn elke maand leuke prijzen te winnen!


Fijne avond,


 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje. Ik heb dit jaar weinig kerstkaarten gemaakt, in 2022 maar eens optijd me beginnen

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt Ditta!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!