Volgers

Pagina's

zaterdag 8 januari 2022

Twisted pocket card.



Deze vouw kaart had ik nog niet laten zien, half december op onze wekelijkse knutselmiddag mat Sandra gemaakt.
Pfffff best een ingewikkeld geval....voordat je door hebt hoe dat hij gevouwen moet worden.....
Maar dan heb je ook wat!!




Dit is de hexagon twisted pocket card, gevonden op de Youtube site van JanB Cards, en bij Dawn's stamping, daar heet hij triple pocket twist fun fold card.
 T is maar net hoe je het beestje wil noemen!!










Op de band zit een bloem, gesneden met de florals 1, van ECD.
Het designpapier is van Bildmalarna, Cute Collection.


Fijn weekend,




 

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi dat geloof ik meteen dat het niet makkelijk was.
    Maar het ziet er super uit.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad ingewikkeld uit Ditta, het lijkt wel origami maar het ziet er wel prachtig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mij maakt het niet zoveel uit hoe die hee, ik weet wel dat ik het een erg leuk model vind een je hem erg mooi gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie chique kaart. Het lijkt me inderdaad heel ingewikkeld om te maken. Het resultaat is wel prachtig. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!