Volgers

Pagina's

woensdag 19 januari 2022

Mannenkaart



Onlangs had ik een mannenkaart nodig, de man van m'n vriendin was jarig.
Maar ik had niks leuks op voorraad.




Even op internet gezocht, en vond ik een leuk voorbeeld.
En heb ik lekker gespit in m'n restjes bak, stel bij elkaar passende designpapier gevonden.
Hiervan met een kleine snijmal een aantal vierkantjes gesneden, en die gemat op wit papier. 
Daarna al die vierkantjes op een donker bruine mat geplakt, en op maat gesneden.
Was wel een flinke klus om ze netjes op dezelfde afstand te krijgen...
Nog een stukje touw en een knoopje, klaar!


Fijne avond allemaal,







 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart , wel een klusje maar een leuk resultaat.
    Ook mooi papier hier voor gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat mag er zijn, Ditta!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me inderdaad een gepuzzel om alle vierkantjes netjes op te plakken, maar de kaart is heel geslaagd. Je hebt mooi papier bij elkaar gezocht.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!