Volgers

Pagina's

woensdag 12 januari 2022

Popup schuif doosje




Van de week liet Corrine Reijngoudt op youtube een leuk doosje zien, een popup schuif doosje.
Zij had daar een snijpatroonje van voor op de sillouette. 
Nu ben ik niet in het bezit van zo'n apparaat, dus opzoek gegaan naar een patroontje om met de hand zoiets te maken.
En gevonden, en wel bij Yvonne Neefjes ook op youtube. 
Het is een iets ander model en in het Nederlands!!










Het is totaal geen moeilijk doosje! Even goed kijken en dan doen!!
Doosje meet 8 bij 8 cm, dus een leuk klein doosje.

Het cardstock is van papicolor.
Het design papier is van DecoTime.
Het afdrukje is van Penny Black en ingekleurd met copic markers.
De mini bloempjes zijn van ECD.



Fijne dag allemaal,






 

3 opmerkingen:

  1. Gaaf pop-up doosje Ditta!.
    Ik heb 'm ook op mijn to-do lijstje staan, maar het is er nog niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjee wat een leukerd met schuifpopup , gaaf hoor. Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk pop up doosje in een helder groene kleur

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!