Volgers

Pagina's

zondag 9 januari 2022

Pop up card



Afgelopen dinsdag hebben we op onze knutselmiddag, deze kaart gemaakt. 
Een pop up diamond z fold card, naar voorbeeld van Iced images.












Nu had ik deze kaart al eens eerder uitgeprobeerd, met ander, drukker designpapier.
Maar voor deze kaart heb ik rustiger designpapier gebruikt, omdat ik met bloemen wilde gaan werken.




Voor de bloemen heb ik van ECD, de florals 1 gebruikt.
 Met distress inkt (abandoned coral) een randje kleur aangebracht.
Het designpapier is van DecoTime, en het cardstock van Papicolor.
De hoekjes zijn gesneden met malletjes van Creative Expressions, uit de serie Finishing Touches, Charming Hearts corners.


Fijne zondag,




 

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke frisse creatie om naar te kijken en je bloemen zijn erg mooi geworden

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!