Volgers

Pagina's

vrijdag 31 december 2021

Doosje....



Vandaag alweer de laatste dag van het jaar, 2021 is bijna voorbij!
Het was nou niet een van de leukste jaren.... corona, overstromingen, en corona, met alweer een lockdown.
Hoop dat 2022 een beter jaar gaat worden, voor iedereen!!




Vandaag laat ik dit zien, de pizza box van ECD.
Afgelopen dinsdag hadden we, Sandra en ik, weer onze knutselmiddag, en zijn we begonnen met de box.
Gistermiddag heb ik afgemaakt.
De mal had ik onlangs op de kreadoe gekocht, maar tot heden nog niet gebruikt....
De bloemen zijn ook van ECD, florals 7.
Ze zijn op kleur gebracht met Distress inkt, dusty concord en de blaadjes met rustic wilderness.
De tape heb ik zelf gemaakt, stempelen op 1 deeltje van een papierenzakdoekje dat op breed tape geplakt is.



Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, alle goeds, gezondheid en veel creativiteit voor 2022!



 

3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje! Heel erg mooie bloemen. Heb je deze bewerkt met inkt?
    Voor jou ook een fijne jaarwisseling!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Ja die is op kleur gebracht met dusty concord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten we dat hopen inderdaad.
    Je laatste creatie van 2021 is prachtig.

    Beste wensen voor 2022
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!