Volgers

Pagina's

dinsdag 14 december 2021

Tristian, eerste schooldag



Deze keer geen kerstkaart, maar wel eentje die als reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog staat.




Ik heb een digi gebruikt van LeAnn, Tristian.




LeAnn's world 101 is een van de sponsors deze maand.

Tristian is ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Maja Design, Denim & Friends.
De schoolspulletjes zijn knoopjes waar ik de lusjes van afgeknipt heb.....
Tekst is zelf gemaakt met de Dymo letratang.

Doe mee met de uitdaging op de blog, elke maand zijn er leuke prijzen te winnen!!


Fijne avond,
                                             


1 opmerking:

  1. prachtig kaartje, mooi gekleurd en leuk met dat wereldbolpapier op de achtergrond, mooi symbolisch want welke wereld komt er niet op hen af he...
    Dankjewel voor je prachtige kerstkaartje, supermooi CAS! Hou ik van!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!