Volgers

Pagina's

dinsdag 21 december 2021

Happy Thoughts



Gistermiddag heb ik deze kaart gemaakt, en gisteravond de bloemen met pijn en moeite er geplakt.
 Helaas blijkt m'n 3dkit niet goed meer te zijn en blijven de bloemen niet meer zitten.
Na een lange droogtijd heeft de tacky glue toch z'n werk gedaan!




Het is een upright diamond fold card.




Ik heb het patroon gevonden op internet.
 En het is een variatie op de gewone diamond fold card.

Het cardstock is van papicolor, wit nr 930 en bloesem nr 934.
De doily is van Creative expressions, Peany Diamond uit de serie frames and tags.
De hoekjes zijn ook van Creative expressions, Charming hearts corners uit de serie finishing touches.
Deze hoekjes heb ik een beetje op maat geknipt.
De tekst is van Penny Black, happy thoughts.


Fijne avond,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!