Volgers

Pagina's

woensdag 1 januari 2020

Marvin Mouse




Als eerste wil ik iedereen het allerbeste voor 2020 wensen, een goed gezondheid en een heel creatief jaar!

Een gloednieuw jaar, een gloednieuwe uitdaging.
Die is weer van start gegaan op de Cheerful Sketches Challenge blog!




Deze kaart heb ik gemaakt met een afdrukje van Pattie's creations. Zij is een van de sponsers deze maand.




Dit leuke kereltje heet Marvin Mouse.
En hij is ingekleurd met copic markers.
Het design papier komt uit een blokje van de A....

Fijne dag allemaal,





1 opmerking:

  1. Wat een dot van een kaart met die leuke muis Ditta. Mooi die kleurtjes die je voor de kaart hebt gekozen.
    Ook voor jou de beste wensen voor 2020.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!