Volgers

Pagina's

maandag 6 januari 2020

Kalender




Vorige week heb ik ook deze bureaukalender nog gemaakt.
Een tijdje geleden zag ik ergens zo iets voorbij komen.
Niet opgeslagen natuurlijk, dus uit m'n blote koppie eentje in elkaar geflanst....



Ik heb designpapier gebruikt van Studio Light, Shabby Chic.
Wit cardstock.
Kalendertje van Card Deco.
Bloemenmal van Noor Design, de aster.
Verder swirls uit voorraad.
En eindelijk ook eens The Cinch uit het stof gehaald en gebruikt.


Fijne avond,


4 opmerkingen:

  1. Ee super leuk kalendertje Ditta...mooi papier en een prachtige bloementoef erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kalender heb hem ook voorbij zien gaan en dan denk je leuk ga hem ook een keertje maken,heb ook die machine maar ligt hoog in de kast ,zou ik hem dan toch een keertje gaan gebruiken , jullie zullen het dan wel zien.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi bureau kalender heb je gemaakt!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!