Volgers

Pagina's

donderdag 23 januari 2020

35 jaar....




Deze kaart heb ik nog niet laten zien, kwam hem nog tegen in de map van vorig jaar...vergeten te plaatsen.
28 december waren m'n zwager en schoonzusje 35 jaar getrouwd.
En heb ik deze kaart voor ze gemaakt.




Dit heb ik gebruikt:
 Mal van Crealies, patchworkzz nr 3.
Bloemen mallen van Elizabeth crafts design, Bunch of Flowers.
Takjes van …….
Cardstock van papicolor, wit nr 930, blauw nr 955.
Tekst stansjes van Marianne design en Crafts Emotions.
Plakpareltjes uit voorraad.


Fijne avond,



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje voor de je zwager en schoonzus hun trouwdag Ditta ...leuke vorm en prachtig afgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. mooi die lieve bloemetjes. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!