Volgers

Pagina's

woensdag 8 januari 2020

Sending love & thanks



Was vandaag veroordeeld tot verblijf in mn hobbykamer.....

Zondagmorgen kwamen we beneden, en liep er water uit het plafond van de keuken, de afvoerbuis van de wasmachine was lek.
Zeer waarschijnlijk al een tijdje, zodat de vloer/plafond verzadigd was van water.
( Wasmachine staat gelukkig in de douche)
Geen was meer kunnen draaien.
En vandaag kwamen er diverse mannen met grote boren en allerhande gereedschap een nieuwe afvoerbuis aan brengen.
Huis onder het gruis, overal vieze natte prut.
Nu hebben we een lieve oude poes, die is haar hele leventje al bijna overal bang van.
Dus hebben poes en ik gezellig het grootste deel van de dag samen in m'n hobbykamer gezeten.
En heb ik lekker nu de hele tijd ongestoord kunnen knutselen, manlief bleef beneden bij die werkmannen.




Het is een vintage kaart geworden.


Fijne avond allemaal, ga nog even tv kijken en vroeg onder de wol. 
vanmorgen liep om 6 uur de wekker af....




1 opmerking:

  1. oei...dat was niet fijn opstarten zondag. Hopelijk wordt het netjes hersteld!
    Jij en poes hadden een lekker plekje. prachtige kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!