Volgers

Pagina's

donderdag 30 januari 2020

Condoleance kaarten



Het zijn zeker niet de leukste kaarten die een kaartenmaakster moet maken, maar ook deze kaarten zijn helaas nodig.
Dan maar mooie kaarten maken....
Nu zag ik vorige week deze kaarten voorbij komen op de FB pagina van Petra Raams.
Ik  heb even contact gezocht om te vragen of ik haar kaarten mocht namaken en plaatsen. 
Dat vond ze geen probleem, dus bij deze....










Dit heb ik gebruikt:
Cardstock van Papicolor en PCP.
Diverse kleurtjes Pan Pastel.
Tekst van Marianne Design.
3D plaatjes van Presious Marieke.


Even nog iets heel anders, zag zo net dat ik meer dan 150.000 bezoekjes heb gehad sinds dat ik in 2010 begonnen ben met m'n blog. 
Dat zijn er toch echt wel heel veel, dank jullie wel!!




2 opmerkingen:

  1. Prachtige condoleancekaartjes Ditta...zo stijlvol met mooie teksten en ook die mooie achtergrondjes geven er een speciaal effect aan..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn dit. Mooi zo met die kleur op de achtergrond. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!