Volgers

Pagina's

dinsdag 31 december 2019

Harmonica kaart




Van de week heb ik deze harmonica kaart diverse keren op FB zien komen.
Nu had ik hem al een aantal maanden terug op het You Tube kanaal van Srushti Patil gezien.
Hier is de link naar een flimpje met duidelijke uitleg.




Dus ben ik me ook aan deze kaart gaan wagen.
M'n vriendin was er al aan begonnen en heeft de maten aangepast zodat het niet zo'n verschrikkelijke grote kaart is geworden.









Ik heb zwart, wit en blauwe cardstock gebruikt van Papicolor, nr 901,930 en 955.
Een mal van Creative Expressions, uit de Frames and tags collection, Maggie.
En de letter mallen  zijn van Memory Box, Vintage Varsity Alphabet.

Fijne jaarwisseling allemaal,





2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!