Volgers

Pagina's

zaterdag 30 april 2022

May your birthday be as special as you are.



Deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld van Olga Mulder (castella 294)
Oorspronkelijk is het een idee van JanB cards, maar Olga heeft de maten verandert naar cm.
Inch is niet zo fijn om mee te werken....




Het Designpapier is van Craft O'clock, A Cordial Invitation.
Dat heb ik onlangs gekocht in Barneveld, bij een leuke hobbywinkel, Gerda's hobbyshop.
Het cardstock is van papicolor, cerise nr 933 en wil nr 930.
De hoekmalletjes zijn van Sue Wilson bij Creative Expressions, Charming Hearts corners.
Op de linker pagina heb ik bij de hoekjes een deel afgeknipt.
De tekst is van Hero Arts.

Fijn weekend allemaal,





2 opmerkingen:

  1. Dat is toevalig, mijn moeder en ik laten vandaag ik een kaart zien nav een filmpje van JanB, leuk hè😊.
    Wat een prachtig model is dit ook, daar heb je vast veel plezier mee gehad tijdens het maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart. Een heel mooi model. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!