Volgers

Pagina's

zaterdag 16 april 2022

Easter Gnome



He he....m'n computer doet weer wat ik wil....wat er aan de hand was, joost mag t weten, maar hij deed er uren over om iets op te laden.
En vanmorgen deed hij weer wat ik wilde dàt hij deed!!
Dus kan ik deze kaart voor de lopende challenge van Cheerful Sketches plaatsen.





Dit is de sketch van april.




IK heb een digi gebruikt van Starjamlines gebruikt, EasterGnome genaamd.
Ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Lawn fawn, perfectly plaid.


Hele fijne paasdagen voor allemaal, geniet van elkaar en het mooie weer!!




 

1 opmerking:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt Ditta.
    Mooie kleurencombi ook. Computers soms ook hè. Fijn dat ie nu weer doet wát jij wil;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!