Volgers

Pagina's

zondag 17 april 2022

Happy Easter



Deze week heb ik een paar paaskaarten gemaakt, eigenlijk niet echt mijn ding...
Maar ik was weg van die leuke digi's en daar moest ik toch wel wat mee doen he!




Deze digi komt uit een set van PolkaDoodles, "sheepy sheepy sheep sheep" 




En deze digi is ook van PolkaDoodles, Gnome spring lambs.
Beide ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Reprint, vintage basic colletion, en van Lawn Fawn, pervectly plaid.

Fijne eerste paasdag,




 

2 opmerkingen:

  1. Ja, als je zulke leuke digi's hebt MOET je er wel een kaartje me maken.
    En.....Paaspost is héél leuk om te krijgen voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee superleuke en grappige kaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!