Volgers

Pagina's

vrijdag 8 april 2022

Many congrats to you



Gistermiddag heb ik deze kaart gemaakt, n.a.v. een film van Gina K designs op youtube.
Vond het weer eens een heel ander soort kaart.




Voor de achtergrond is eerst met de scor-pal lijnen getrokken en daarna de kleur aangebracht met een stempelkussen.
Voor het hart heb ik smalle strookjes designpapier gesneden en op een stuk papier geplakt. 
En daar een hart uit gestanst. 
De bloemen zijn gesneden met mallen uit de nieuwe serie van Anita Izendoorn bij ECD,  Florals 14.
De bloemen zijn gekleurd met distress inkt, Saltywater Taffy, Festive Berries en Twisted Citron.
En de blaadjes met Peeled Paint en Forest Moss.
De tekst is vanAlteNew, Sentiments strips.


Fijne vrijdag allemaal,






 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta.
    Ook bij jou volger geworden.
    Vandaag even tijd gemaakt om bij het team van Cheerful Sketches langs te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!