Volgers

Pagina's

dinsdag 19 april 2022

Hoera


Deze letter kaart heb ik gemaakt n.a.v. een filmpje van Olga Mulder (castella 294).
Zij heeft deze kaart op youtube gezet op 31 januari.
Vond het een hele leuke kaart, maar niet eerder tijd om hem te maken.




Op het filmpje heeft Olga de alfabetmallen van Crealies gebruikt, helaas niet in mijn bezit.
Wel heb ik 2 woordmallen van haar, "hoera en jarig".
Dus dan die maar gebruikt, alleen zijn die wel een stukje kleiner...het principe blijft hetzelfde.
Het designpapier is van DecoTime.
De bloempjes zijn gesneden met Florals 7 van ECD.

Fijne dag allemaal,



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig disign papier, dat maakt de hele kaart!
    Heel vrolijk, een kaart om blij van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met dit bloemenpapier in de letters ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!