Volgers

Pagina's

dinsdag 5 april 2022

Art Specially



Afgelopen weekend ben ik met Sandra naar de Art Specially stempel beurs geweest.
Dat is al een aantal jaren ons speciale meidenweekend.
Heerlijk 2 dagen bezig zijn met je hobby...wat wil je nog meer!!
We hebben dan een overnachting in een hotel.
En deze keer een leuke attractie erbij....om half 1 s'nachts ging het brandalarm af.
Snel de kleding aangeschoten, en de kamer verlaten. 
Bleek het...gelukkig!!....loos alarm.
Maar voordat je dan weer eens in slaap valt, werd een kort nachtje dus.




 Op de eerste dag hebben we een hele leuke workshop bij Anita Izendoorn gedaan.
Deze leuke tag!
Thuis heb ik hem afgemaakt, alleen heb ik andere kleuren gebruikt.
De stiften die we bij Anita gebruikt hebben heb ik niet.

Verder hebben we op de tweede dag een aantal workshops gedaan. 
De foto's daar van komen van de week wel op m'n blog.

Vandaag hebben we een aantal kaarten met de gekochte stempels en de geleerde technieken gemaakt.
Ook die komen nog wel een keer...

Fijne avond allemaal,



 

1 opmerking:

  1. Super leuk denk dat ik volgend jaar ook maar eens weer ga lees zulke leuke verhalen van iedereen.
    Gelukkig dat het loos alarm was.
    Leuke workshop heb je gehad.
    Ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!