Volgers

Pagina's

woensdag 26 april 2023

Zonnige zomer groetjes


Gistermiddag hebben Sandra en ik op onze knutselmiddag deze kaart gemaakt.
Naar een voorbeeldkaart van Olga Mulder, of wel Castalla 294.




Een Fun Fold kaart Dutch Door...




Ik heb er een zomerkaartje van gemaakt, met lekker veel bloementjes en een schaap.
Niet een echt moeilijke kaart, eentje die snel klaar is, maar met een heel leuk resultaat.

Het designpapier is van DLS Design, summer stories.
Cardstock is van Crafts Emotions.
En het schaap is een stempel van Carla Creaties bij Crafts Emotions, sheep 1.

Fijne dag allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettende leuke kaart.
    Zo vrolijk, met al die bloemetjes en het blije schaapje.
    Leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!