Volgers

Pagina's

zaterdag 8 april 2023

Workshop kaarten



Vandaag heb ik ,samen met Sandra, een workshop gevolgd die gegeven werd door Hobbyhart.
Een webshop winkel hier op Rozenburg.
En ook zo fijn, gewoon eens op ons eigen dorp.




Deze kaart is gemaakt onder de leiding van Mariette van Leeuwen.
Een leuke mixed media kaart.




En deze kaart hebben we gemaakt samen met Nathalie den Boer.
Kaart met een van de nieuwe mallen van Crealies, een triple fun fold card met 8 hoeken.

Nathalie en Mariette, bedankt voor de hele leuke, gezellige en leerzame ochtend!


Fijne paasdagen voor iedereen!!


 

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk, een workshop.
    Helemaal als het in je eigen dorp is, niet lang reizen en vast ook veel bekende.
    Mooi resultaat, ik vind vooral de eerste heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten zijn het geworden Ditta. Jij ook nog fijne Paasdagen. 🐣🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!