Volgers

Pagina's

vrijdag 28 april 2023

Kaartje vol geluk


Onlangs zag ik op de fb pagina van Janette kaarten een bericht staan, waarin ze kaarten liet zien die zij gezien had op een site van een Australische dame, Laura Beacham.
En daar ben ik eens gaan neuzen, en wat maakt deze dame leuke kaarten!!




Deze kaart is dus naar een idee van Laura, van afgelopen woensdag op haar fb pagina.
Strookjes papier in 5 kleuren, vastplakken aan de achterkant en met een leuke stencil door de PressBoy draaien.  
Daarna op een stukje zwart cardstock plakken, klaar!
Het schaap is een digi van PolkaDoodles, Sheepy sheepy sheep sheep.




Deze kaart, precies hetzelfde gedaan. 
En deze digi is van Last Minute Manda, uit de serie Ghostly Good Time.
Al het papier is van Papicolor en Crafts Emotions.


Fijne dag allemaal,

 

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk.
    Bedankt voor het linkje ik hou ervan, ik ga ook eens neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!