Volgers

Pagina's

donderdag 27 april 2023

Regenboog kaart



Op deze zonnige koningsdag laat ik een zonnige verjaardag kaart zien.
Niet dat hij ter ere van de verjaardag van onze koning gemaakt is, maar gewoon omdat het kon.




Zag het idee voor deze kaart onlangs voorbij komen op de pc. 
Weet echt niet meer waar of van wie.
Maar vond hem zo leuk dat ik er m'n eigen draai aan gegeven heb.
Strookjes gesneden van regenboogkleurtjes, op een strook plakspul geplakt.
(Strookjes zijn met de hand gesneden, helaas niet helemaal recht, vandaar dat ik op t eind iets scheef gegaan ben...)
Daarna met een slimline mal uitgesneden.
En met de mal "gefeliciteerd" uit het midden gestanst. 
Bij deze mal zit ook een achtergrond mal, die met zwart gestanst.
Alle op elkaar, en over het gat geplakt.

Fijne koningsdag allemaal,



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!