Volgers

Pagina's

zondag 16 april 2023

Workshop...



Gisteren hebben Sandra en ik een workshop van Anita Izendoorn gevolgd, bij Stamp and Cards in Waddinxveen.
Wat was het een gezellige en leerzame dag!!
Weer veel geleerd, dank je wel Anita!!
Nu is de kaart nog lang niet klaar, zoveel om te doen, dat gaat niet in 1 dag!
A.s dinsdag gaan San en ik verder werken aan de kaart.




Maar Anita heeft ons een hele leuke manier van inkleuren met een blenderpen en inkt of potloden laten zien, als ze maar op waterbasis zijn.
En met deze techniek heb ik bovenstaande kaart gemaakt.






Hier 2 foto's van de dames druk aan het werk!
We zijn heerlijk verwend met koffie en thee, tussen de middag lekkere broodjes, gemaakt door Juan de man van Annemarie Breve.
Dank je wel daar voor!!


Fijne avond allemaal,




 

2 opmerkingen:

  1. Wat was het weer een grandioos gezellige dag met jullie erbij, veel te veel leuke tipjes en techniekjes maar dan geniet je lekker lang na... De gave Pop Up kaart word vast te gek , veel plezier meiden en nog bedankt dat jullie erbij waren echt te gek weer xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!