Volgers

Pagina's

dinsdag 14 maart 2023

Nogmaals de Double Wedged Pop up card



Hier nog een keer de Double Wedged Pop Up Panel Card van Iced Images, alleen nu heb ik de maten omgezet van inches naar cm.
Met het snijapparaat van Vaessen, waar inches opstaan, gaat het wel goed, maar cm werkt toch heel wat gemakkelijker!



Voor deze kaart heb ik designpapier van Joy! Crafts gebruikt, Love Letters.




De grote letters heb ik 5 x uitgesneden en op elkaar geplakt, zodat ze lekker dik zijn en goed opvallen.
Het witte cardstock is van Craft Emotions, en het zwarte van papicolor.


Fijne avond allemaal,



 

4 opmerkingen:

  1. Super gaaf en volgens mijn heb je een omreken app toch ? Mooie effect ook je letters,....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ditta.
    Maar inderdaad het omreken is makkelijker.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model is dit!!
    En mooi papier heb je gebruik, ik vind zwart, wit en rood altijd mooi bij elkaar
    Bedankt voor de verlate verjaardag kaart. Vandaag viel het in de bus, zo leuk, met dat slakje erop. Slakje op te laat kaartjes vind ik altijd grappig, ik heb het tussen de rest gehangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!