Volgers

Pagina's

donderdag 30 maart 2023

Happy Easter



Vandaag laat ik de laatste kaart zien die ik als gastdesigner voor Last Minute Manda gemaakt heb.
Dank je wel dat ik 2 maanden gastdesigner mocht zijn!!
Deze keer is het een paaskaart.

    Today I'm showing you the last card I made as a guest designer for Last Minute Manda. 
Thank you for allowing me to be a guest designer for 2 months!! 
This time it's an Easter card.





Hij komt uit een serie van 6 leuke gnome's. Gnome Pals Easter Time.

Nu maak ik eigenlijk nooit paaskaarten, maar vond deze zo leuk!!
Ik heb allerlei stukjes designpapier gebruikt, opgeplakt en met een mal uitgesneden
In m'n voorraad zaten een paar bijpassende houten figuurtjes en die erbij geplakt.

Fijne dag allemaal,



 

1 opmerking:

  1. Een heel leuk kaartje.
    En zo mooi gekleurd.
    Leuk zoals je de achtergrond hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!