Volgers

Pagina's

zondag 5 maart 2023

Diamond Popup Cards



Deze 2 kaarten hebben Sandra en ik afgelopen dinsdag op onze knutselmiddag gemaakt.
Nou ja de basis kaarten dan, het versieren heb ik later gedaan.
Soms doen we lekker veel en soms lekker veel kletsen, moet ook kunnen hè!




Dit is de Double Diamond Popup Card, van Sam Calcott op Youtube.
Nu had Sandra ergens op FB Nederlandse maten gevonden....ietsie gemakkelijker werken.




En dit is de Stacked Triple Diamond Card en dan van Iced Images.
En deze hebben we in inches gemaakt, met behulp van onze snijapparaat van Vaessen creatief.
Pffff was wel flink omdenken, we zijn echt niet gewend om met die inches te werken.
Maar t is ons gelukt!!

Voor de bovenste kaart heb ik designpapier van DecoTime gebruikt.
En voor de onderste papier van Joy! Crafts, Flower Symphony.

Fijne zondag allemaal,


 

1 opmerking:

  1. Wat weet je er altijd iets mooi's mee te maken,... schitterend resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!