Volgers

Pagina's

zaterdag 11 maart 2023

Mannenkaart...



Een aantal weken geleden hebben Sandra en ikke deze kaart gemaakt, natuurlijk op de dinsdag-knutsel-middag!
En dat n.a.v. een fb-live van Susan van Poppel bij Hobby Vision op YT (19-01-23)
Ik heb er een mannenkaart van gemaakt.




Daar vond ik het papier en het model wel leuk voor!




Het designpapier is van een blokje van Maja Design, Vintage Autumn Basics.
De radartjes heb ik gesneden met mallentjes die ik van Sandra mocht lenen en die met gilding wax, vintage gold, iets op kleur gebracht heb.

Fijne dag allemaal,



 

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Ditta. Leuk dat je nog even langs geweest bent. Je hebt een prachtige mannenkaart hier met mooie details, heel knap gedaan zo. Je hebt inmiddels vele prachtige creaties geplaatst die ik nog niet had gezien. En zo verschillend allemaal!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!