Volgers

Pagina's

dinsdag 7 maart 2023

Double wedged popup panel card.



Gistermiddag was ik alleen thuis, en wist eigenlijk niet wat ik nou eens zou gaan doen.
Was een beetje aan het rond kijken op Youtube, en vond op de site van Iced Images deze kaart.
Eerst heb ik geprobeerd om hem met een copypapiertje in cm om te zetten, drama....
Dus heb ik hem eerst maar in inches gemaakt.




Nu hij klaar is zal ik van de week proberen hem in cm te gaan maken.




Ik heb designpapier gebruikt van DecoTime, cardstock van papicolor.
De letters zijn gesneden met kleine malletjes.
Plakpareltjes uit eigen voorraad.

Fijne avond allemaal,




1 opmerking:

  1. Haha, herkenbaar, van de inches en cm.
    Maar als je een inches lineaal hebt is het niet zo moeilijk om het gewoon te maken.
    En, ook herkenbaar, nu je weet wat de bedoeling is is het nogmaals maken in cm misschien niet zo lastig meer.
    Het is wel een hele leuke kaart en een heel leuk model.
    Leuk om mee bezig te zijn als je alleen thuis bent, even lekker op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!