Volgers

Pagina's

donderdag 13 oktober 2022

Verrassings doosje....


Hier zijn de doosjes die Sandra en ik afgelopen dinsdag in elkaar gefrutseld hebben.
Op FB zagen we een leuk doosje voorbij komen, met als verrassing een klein huisje erin.
Dus een soort verhuiskaart/doosje.










Nu was op die pagina dat huisje gemaakt met een mal van de A.....maar we kunnen niet alles aanschaffen wat we zien...
Dus opzoek naar een patroontje van een piepklein huisje, en ja wel op YouTube een soort origamihuisje gevonden.
Dat heb ik nagemaakt, en zie hier, een huisje van ongeveer 3 bij 3 cm.
In totaal is de afmeting van het doosje 5 bij 5 cm.




En dit is het doosje van Sandra.






Zij heeft zwart/wit designpapier gebruikt!
IK heb designpapier van Bildmalarna gebruikt, Soft Collection.

Nu nog iemand die gaat verhuizen......hahaha


Fijne dag,





2 opmerkingen:

  1. Wat zijn die supermooi geworden Ditta!!
    En van harte met je verjaardag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zeg.
    Die kleine huisjes in het midden, wat een verrassend effect.
    Haha, die opmerking "nu nog iemand die gaat verhuizen"😊

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!