Volgers

Pagina's

zaterdag 22 oktober 2022

Sprinkled with love



Het is weer tijd voor de derde reminder op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




Deze kaart heb ik als voorbeeld gemaakt voor het Designteam.




Ik heb een digi gebruikt van All Dressed Up, Flower Dreams.
Zij zijn sponsor deze maand.

Voor het inkleuren van deze digi heb ik copic markers gebruikt.
Het designpapier is uit een blokje van Bildmalarna, Cute Colletion.
Verder cardstock van papicolor, wit nr 930 en aubergine nr 909.

Fijn weekend allemaal.





2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie zacht en lieve kaart. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi voorbeeldkaartje met onze sketch en prachtig ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!