Volgers

Pagina's

zondag 16 oktober 2022

Speciaal voor jou



Hier een kaart die ik als voorbeeldkaart voor het DT van Cheerful Sketches Challenge Blog gemaakt heb.
Ben een beetje laat met plaatsen, had een paar drukke dagen, was vrijdag jarig. 
Doordat vrijdag veel niet konden, werd het zaterdagavond heel gezellig gevierd!




Ik heb een digi mogen gebruiken van een van de sponsors deze maand, Last Minute Manda, Fall Gnome.





Het designpapier is uit een blokje van DecoTime, leuk herfst papier.
Het cardstock is van papicolor, wit nr 930 en nr 907 grasgroen.


fijne zondag,




 

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk dat je de Gnomes uitgeknipt hebt en hem daarna p de voorgrond hebt gezet.
    Mooi gekleurd!! Waarmee heb je dat gedaan?
    Wat een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ingekleurd en heel leuk door het gnoompje wat hoger op de plakken. Hij staat daar mooi voor zijn padde-pompoen-stoel 😊 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!