Volgers

Pagina's

woensdag 19 oktober 2022

Kerstkaarten met blokjes techniek....



Ook ik heb me op de blokjes techniek van Diny Sprakel gestort....
De 6 vierkanten stempel had ik al eens gekocht, volgens mij toen die techniek vorige keer in was, dat was volgens Diny in 2015.




Even wat copic marker op een sheetje scribbelen, met de stempel opnemen en afdrukken...
Het resultaat is elke keer weer anders!




De plaatjes komen uit  Essentials Diy Blocken van Studiolight, Winter Wonderland en Christmas Memories.
Ik heb parelmoer stempel papier gebruikt van Compenpapier, beetje glanzend paier, geeft een super leuk effect!

Fijn dag allemaal, 


 

1 opmerking:

  1. Blokjes doen het altijd goed op een achtergrond..
    Leuk om een kaart te 2 verschillende onderwerpen.
    Beide vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!