Volgers

Pagina's

zondag 9 oktober 2022

Happy day....



Vorige week ben ik lid geworden van een super leuke club op FB, Mutsen cluppie!
Wat een leuke voorbeelden hebben die dames daar gemaakt!
Dit is er eentje van....








Voor deze kaart heb ik designpapier gebruikt van 13@rts, end of summer.
Cardstock van papicolor,  nr 935 steenrood.
De tekst komt uit een setje Penny Black, happy thoughts.

Dit is echt een hele leuke kaart waar van ik er zeker nog wel eens eentje van zal maken!!


Fijne zondag allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Leuk model.
    Geeft vast en mooi effect, in het echt.
    Ik heb wel eens van dat cluppie gehoord, Elly zit daar volgens mij ook in het dt.
    Leuk om daar dit soort modellen weg te halen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!