Volgers

Pagina's

zondag 21 november 2021

Van harte



Het is alweer de derde week van november, tijd gaat snel!!
Dus is het tijd voor de volgende reminder voor de uitdaging van november op de Cheerful Sketches blog.




En daar heb ik deze voorbeeld kaart voor gemaakt.




Ik heb een digi gebruikt van Paper Nest dolls, Owen-sweet friends, en heb deze ingekleurd met copic markers.
Paper Nest dolls digis  is een van de sponsors deze maand.
Het designpapier is van Maja Design, demim & friends.
En het cardstock is van Veasse creative.
De ballon is een mal van MD evenals de tekstmal.
De houten figuurtjes komen uit eigen voorraad.

Fijne avond,


 

1 opmerking:

  1. Aaaah wat een schatje is dit Ditta.
    Je heb de kleine man geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!