Volgers

Pagina's

vrijdag 26 november 2021

Half Star card.




Hier de dinsdagmiddagknutsel kaart van afgelopen week.
Deze keer had ik het voorbeeld uitgezocht, en deze Half Star Illusion card ( halve ster kaart) stond nog op het programma!





En dit is onze uitwerking van dit patroon.






Het originele design is van Iced Images, op YouTube.
Ik heb de inch omgerekend naar cm, dat werkt toch iets gemakkelijker!

Het designpapier is van Decotime.
Cardstock is papicolor, zwart nr 901.
De snijmal is van Studio Light, Essentials 119.
De sterrenmalletjes zijn van Nellie Snellen.
Goudkarton en mica uit voorraad.






 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi Ditta. Het model is mooi en je hebt leuk dessin-papier gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm keigaaf Ditte.
    Geweldig papier en wat een leuk modelletje is dit. Ik vind 'm zelfs mooier dan die op youtube

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en leuk model .
    Mooie kleuren combinatie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!